wtorek, 4 lutego 2014

Pierwszy wpis!

Hej! Witam was w pierwszym wpisie! Nie będę się przedstawiał, bo macie to prawej. Opowiem wam raczej o blogu. Blog będzie poświęcony grze Wiejskie Życie. Jest to gra przeglądarko-wa to znaczy, że każdy może w nią grać pod warunkiem że ma Adobe Flash Player. Jeśli możesz oglądać filmy na YouTube to znaczy że masz tą wtyczkę. Na tym blogu będę pokazywał krok po kroku jak grać w grę. Posty będą codziennie, lub co dwa dni. No więc. W Wiejskie Życie można grać na wielu stronach np.:

www.nk.pl

www.facebook.com (po angielsku jest gra i nie będzie zgadzała się z moimi wpisami)

www.gry.pl

www.online.freeware.info.pl

www.girlsgogames.pl (Naprawdę ;-; Ta gra jest bardziej dla chłopaków ._.)

www.gryonline.onet.pl

I wiele innych. Ja gram na nk. Mam 46 lvl, 217.593 kasy i rzeczy w stodole warte 688.984 hajsu, no nie źle. :3 Ale tu nie będę się chwalić spokojnie :D No więc to tyle. Już jutro spodziewajcie się wpisu z podstawami!

Czyli ja :P



1 komentarz:

  1. Ja kiedyś grałam w Wiejskie Życie (WŻ), miałam ok. 40 poziom (na gry.pl), ale już w to nie gram :D Co do bloga to fajny wygląd. Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń